Beoordelingen van Nao Sushi Almelo

Recente recensies

5.0
Lems
24 juni 2026

Heerlijk ! Voor herhaling vatbaar. Alleen de truffelsaus vind ik geen combi met sushišŸ™ˆ

Adri
24 juni 2026

Heerlijke verse sushi

RG
24 juni 2026

Altijd lekker en op tijd

Manfred
24 juni 2026
Arthur Pouwels
21 juni 2026

En wederom topkwaliteit. Eenvoudige bestelling via de website. Vriendelijke bediening. Bestelling staat op tijd klaar. En lekker eten!

Wim Stemerding
21 juni 2026

Uitstekende kwaliteit, veel keuze en erg lekker.

B. Weits
18 juni 2026

Zoals altijd top kwaliteit.

Iris Vermeulen
17 juni 2026
Willeke
15 juni 2026

Altijd heerlijk en supervers!

Linda
14 juni 2026

Lekkere sushi

Mirre
14 juni 2026

De aspergerol was super lekker!!

Sjh van Uitert
14 juni 2026

Zoals altijd super kwaliteit

AT
13 juni 2026

Verser dan vers ga je het ergens anders niet krijgen

Arthur Pouwels
13 juni 2026

Je kunt niet altijd een 6 gooien. Helaas de verkeerde poke bowl meegekregen. Kip i.p.v. de bestelde zalm en tonijn. En ook niet de bestelde extra zeewier…

Marion
12 juni 2026

Was weer heerlijk

Berny Groothuis
12 juni 2026

.

Suus
12 juni 2026

Heel vriendelijk personeel, heerlijke sushi, snel en goed bereid.

Marcelina
10 juni 2026

Super, klantvriendelijk en betrokken. De sushi was heerlijk en vers bereid!

Anoniem
8 juni 2026

Zoals altijd heel vers en heel lekker!

Marianne Medendorp-Zwerver
7 juni 2026
Ilona
7 juni 2026

Heerlijk!

Rob
6 juni 2026
Rob de Lange
5 juni 2026

Sushirollen erg lekker, stukken wat aan grote kant daardoor lastig opeten met stokjes.

Amanda Pril
5 juni 2026

Superlekkere vers gemaakte sushi! Goede service!

Bert Nakken
5 juni 2026
Marianne Medendorp-Zwerver
4 juni 2026
George
4 juni 2026

Was weer top!

Bas
1 juni 2026
Debby
31 mei 2026

Wederom heeeeerlijk!!! Beste sushi in Almelo

Tom
30 mei 2026

Ilse Ottenhof
29 mei 2026

Beste sushi en pokewbowl wat ik tot nu toe ooit heb gehad, echt top!

Wim Stemerding
25 mei 2026

Uitstekende kwaliteit, erg lekker en een lust voor het oog. Tot de volgende keer!

George Broekhuizen
23 mei 2026

Heerlijk vers weer!

Wilko
23 mei 2026

Het was weer van grote klasse

Sisi Mensink
22 mei 2026

Was super lekker

Marjan Bolk
21 mei 2026

Wat een heerlijke sushi. Dat was super vers. En wat een nette zaak. Lieve man die ons hielp.

Nadine Buitenweg
21 mei 2026

Wij vinden het altijd lekker bij Nao. We bestellen vaker hier en altijd tevreden. Top tent!

Jeroen
21 mei 2026

Heerlijk

Van duist
21 mei 2026

Snel klaar en erg lekker

B. Weits
21 mei 2026

Super lekker!!!

Mattijs
20 mei 2026

Was echt lekker! Sushi vers en warme gerechtjes mooi op temperatuur

T
20 mei 2026

Heerlijke sushi!

Fee
20 mei 2026

Kwalitatief goede sushi. Schoon en net restaurant. Echt een aanrader.

Angelique
18 mei 2026

Wederom top!

Lisa
15 mei 2026
Marcel
14 mei 2026

Het was weer bijzonder smakelijk en top verzorgd . We komen zeker terug

Boy
13 mei 2026
Marion
13 mei 2026

Heerlijke sushi

Marieke
11 mei 2026
Daan
10 mei 2026

Echt een aanrader! Super vers en heerlijk!

Meta
10 mei 2026

Het was weer heerlijk. Ik heb genoten. Heel goed restaurant, super schoon en heel aardig personeel. Ik ga er graag weer naartoe

Leeksma
10 mei 2026

Heerlijke sushi : AANRADER !!!

Dilly
9 mei 2026

Zelden zulke overheerlijke sushi gegeten…! Jammer dat we hier slechts een weekendje zijn, anders zou dit mijn favoriete sushiadres worden..

Gerrit Lansink
9 mei 2026
Moes
9 mei 2026

Heerlijk!

Azra
9 mei 2026

Echt super lekker. Vers en smaakvol. Altijd top sushi gekregen hier

Erik Roelofs
7 mei 2026
Denise
6 mei 2026

Hele lekkere verse sushi gegeten. Ruimte en gevarieerde keuzes. Voor herhaling vatbaar 😁

Ter braak
4 mei 2026

Weer prima

Kirsten
3 mei 2026

Heerlijke sushi! Een echte aanrader.

Marieke
3 mei 2026

Erg lekker. Sushi blijft prijzig maar het is het toch waard!

Jozef
2 mei 2026

Lekkere en verse sushi

Riny Zanelli
1 mei 2026

We hebben ervan genoten

Bertil de Groot
1 mei 2026

Eten niet zo vaak Sushi, maar als we Sushi eten, dan halen we van NAO. Super vers, en zooooo smakelijk šŸ‘Œ en echte aanrader

Mignon
29 april 2026

Perfect, goed bereid en was super lekker!

Linda en Marc
28 april 2026

Echt heerlijk!!

Lieke
27 april 2026

Voor de eerste keer hier besteld, nog nooit zo’n goede sushi gehad. Supergoede kwaliteit met mega smaaksensatie. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Arthur Pouwels
27 april 2026

In ƩƩn woord: Uitstekend!

Marion
27 april 2026

Heerlijk en altijd vers

Eline
27 april 2026
Cor
26 april 2026

Sushi was heerlijk en van topkwaliteit Vriendelijk personeel.

Lisanne
26 april 2026

Gewoon goed en lekker.

Hanne
26 april 2026
Lieke
25 april 2026

Het was heerlijk!!!!

Yvonne Haghuis
24 april 2026

Heerlijk en super vers

Hennie Jansen
24 april 2026

Heerlijke sushi, ruime keus, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Echt sushi zonder fratsen. Heel fijn dat de sushi klaar was op de tijd die ik had aangegeven.

Erik
18 april 2026
Esther
18 april 2026

Heerlijk vers. Top sushi

Ter braak
17 april 2026
Bosch
15 april 2026

Het was perfect!

Shanty Post
15 april 2026

Heerlijke sushi, vers, goede rijst en lekker extra zuurtje erbij gekregen. Precies klaar op het moment dat afgesproken was om op te halen. Goede service en zeer klantvriendelijk.

Wouter
12 april 2026
Heerlijk
10 april 2026
Hanne
10 april 2026
Marlies
7 april 2026

Wij hadden poke-bowl en die waren fantastisch! Super vers en heerlijke dressing, die er apart bij was en iedereen een eigen kon kiezen! Dikke aanrader!

Ali
6 april 2026

Geweldige sushi, ruime keuze, heerlijke smaakcombinaties met sauzen en toppings. Ook qua prijs echt heel goed voor wat je krijgt. We zijn niet voor niks vaste klanten.

Fred Kunst
6 april 2026

Goede keuze, lekker!

Marianne
5 april 2026

De eten was weer zalig. Het leuke is ook dat er regelmatig nieuwe verrassend lekkere gerechten worden gemaakt. Ze gaan zeer zorgvuldig om met de doorgegeven allergieƫn bij het bereiden van de bestellingen.

A. Blom
5 april 2026

Zoals altijd erg lekker.

Richard Kleinsman
3 april 2026

Heerlijk verse Sushi.

Sjh van Uitert
3 april 2026

Zag er allemaal weer top verzorgt uit en het smaakte fantastisch

Jelle Hoekstra
31 maart 2026

Heerlijk!

Jurgen Brokelman
30 maart 2026

Geweldig!!

Fred Kunst
29 maart 2026

Uitstekend. Heerlijke schotel.

Reinsma
28 maart 2026

Heerlijk zoals altijd. Enige minpuntje, kon niet alles op en de verse tonijn was dag later middag niet meer zo fris om het zomaar te zeggen.

Suus
28 maart 2026
Gerdien
28 maart 2026

Zoals gewoonlijk weer een dikke 10!

Saskoa
27 maart 2026

Zoals altijd weer heerlijk 🄰

Lk
26 maart 2026

Super lekker en goede sushi!

Corine
26 maart 2026

Lekkere, verse sushi. Zeer professioneel product