Reviews from Nao Sushi Almelo
Recent reviews
Arthur Pouwels
En wederom topkwaliteit. Eenvoudige bestelling via de website. Vriendelijke bediening. Bestelling staat op tijd klaar. En lekker eten!
Wim Stemerding
Uitstekende kwaliteit, veel keuze en erg lekker.
B. Weits
Zoals altijd top kwaliteit.
Iris Vermeulen
Willeke
Altijd heerlijk en supervers!
Linda
Lekkere sushi
Mirre
De aspergerol was super lekker!!
Sjh van Uitert
Zoals altijd super kwaliteit
AT
Verser dan vers ga je het ergens anders niet krijgen
Arthur Pouwels
Je kunt niet altijd een 6 gooien. Helaas de verkeerde poke bowl meegekregen. Kip i.p.v. de bestelde zalm en tonijn. En ook niet de bestelde extra zeewier…
Marion
Was weer heerlijk
Berny Groothuis
.
Suus
Heel vriendelijk personeel, heerlijke sushi, snel en goed bereid.
Marcelina
Super, klantvriendelijk en betrokken. De sushi was heerlijk en vers bereid!
Anoniem
Zoals altijd heel vers en heel lekker!
Marianne Medendorp-Zwerver
Ilona
Heerlijk!
Rob
Rob de Lange
Sushirollen erg lekker, stukken wat aan grote kant daardoor lastig opeten met stokjes.
Amanda Pril
Superlekkere vers gemaakte sushi! Goede service!
Bert Nakken
Marianne Medendorp-Zwerver
George
Was weer top!
Bas
Debby
Wederom heeeeerlijk!!! Beste sushi in Almelo
Tom
Ilse Ottenhof
Beste sushi en pokewbowl wat ik tot nu toe ooit heb gehad, echt top!
Wim Stemerding
Uitstekende kwaliteit, erg lekker en een lust voor het oog. Tot de volgende keer!
George Broekhuizen
Heerlijk vers weer!
Wilko
Het was weer van grote klasse
Sisi Mensink
Was super lekker
Marjan Bolk
Wat een heerlijke sushi. Dat was super vers. En wat een nette zaak. Lieve man die ons hielp.
Nadine Buitenweg
Wij vinden het altijd lekker bij Nao. We bestellen vaker hier en altijd tevreden. Top tent!
Jeroen
Heerlijk
Van duist
Snel klaar en erg lekker
B. Weits
Super lekker!!!
Mattijs
Was echt lekker! Sushi vers en warme gerechtjes mooi op temperatuur
T
Heerlijke sushi!
Fee
Kwalitatief goede sushi. Schoon en net restaurant. Echt een aanrader.
Angelique
Wederom top!
Lisa
Marcel
Het was weer bijzonder smakelijk en top verzorgd . We komen zeker terug
Boy
Marion
Heerlijke sushi
Marieke
Daan
Echt een aanrader! Super vers en heerlijk!
Meta
Het was weer heerlijk. Ik heb genoten. Heel goed restaurant, super schoon en heel aardig personeel. Ik ga er graag weer naartoe
Leeksma
Heerlijke sushi : AANRADER !!!
Dilly
Zelden zulke overheerlijke sushi gegeten…! Jammer dat we hier slechts een weekendje zijn, anders zou dit mijn favoriete sushiadres worden..
Gerrit Lansink
Moes
Heerlijk!
Azra
Echt super lekker. Vers en smaakvol. Altijd top sushi gekregen hier
Erik Roelofs
Denise
Hele lekkere verse sushi gegeten. Ruimte en gevarieerde keuzes. Voor herhaling vatbaar 😁
Ter braak
Weer prima
Kirsten
Heerlijke sushi! Een echte aanrader.
Marieke
Erg lekker. Sushi blijft prijzig maar het is het toch waard!
Jozef
Lekkere en verse sushi
Riny Zanelli
We hebben ervan genoten
Bertil de Groot
Eten niet zo vaak Sushi, maar als we Sushi eten, dan halen we van NAO. Super vers, en zooooo smakelijk 👌 en echte aanrader
Mignon
Perfect, goed bereid en was super lekker!
Linda en Marc
Echt heerlijk!!
Lieke
Voor de eerste keer hier besteld, nog nooit zo’n goede sushi gehad. Supergoede kwaliteit met mega smaaksensatie. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Arthur Pouwels
In één woord: Uitstekend!
Marion
Heerlijk en altijd vers
Eline
Cor
Sushi was heerlijk en van topkwaliteit Vriendelijk personeel.
Lisanne
Gewoon goed en lekker.
Hanne
Lieke
Het was heerlijk!!!!
Yvonne Haghuis
Heerlijk en super vers
Hennie Jansen
Heerlijke sushi, ruime keus, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Echt sushi zonder fratsen. Heel fijn dat de sushi klaar was op de tijd die ik had aangegeven.
Erik
Esther
Heerlijk vers. Top sushi
Ter braak
Bosch
Het was perfect!
Shanty Post
Heerlijke sushi, vers, goede rijst en lekker extra zuurtje erbij gekregen. Precies klaar op het moment dat afgesproken was om op te halen. Goede service en zeer klantvriendelijk.
Wouter
Heerlijk
Hanne
Marlies
Wij hadden poke-bowl en die waren fantastisch! Super vers en heerlijke dressing, die er apart bij was en iedereen een eigen kon kiezen! Dikke aanrader!
Ali
Geweldige sushi, ruime keuze, heerlijke smaakcombinaties met sauzen en toppings. Ook qua prijs echt heel goed voor wat je krijgt. We zijn niet voor niks vaste klanten.
Fred Kunst
Goede keuze, lekker!
Marianne
De eten was weer zalig. Het leuke is ook dat er regelmatig nieuwe verrassend lekkere gerechten worden gemaakt. Ze gaan zeer zorgvuldig om met de doorgegeven allergieën bij het bereiden van de bestellingen.
A. Blom
Zoals altijd erg lekker.
Richard Kleinsman
Heerlijk verse Sushi.
Sjh van Uitert
Zag er allemaal weer top verzorgt uit en het smaakte fantastisch
Jelle Hoekstra
Heerlijk!
Jurgen Brokelman
Geweldig!!
Fred Kunst
Uitstekend. Heerlijke schotel.
Reinsma
Heerlijk zoals altijd. Enige minpuntje, kon niet alles op en de verse tonijn was dag later middag niet meer zo fris om het zomaar te zeggen.
Suus
Gerdien
Zoals gewoonlijk weer een dikke 10!
Saskoa
Zoals altijd weer heerlijk 🥰
Lk
Super lekker en goede sushi!
Corine
Lekkere, verse sushi. Zeer professioneel product
Robert Meijer
Complimenten, echt fantastisch!
Edu
Heerlijk gegeten! Alles was erg smakelijk. Ik heb geen verbeterpunten en dat is bijzonder, ha!
Linda
Heerlijke sushi en superaardige medewerkers
Fabio
Very good quality and taste!